sobota, 7 grudnia 2013

Zjedz smacznie, wymyślnie i bez brudzenia garnków – zamów catering!

O wielu sprawach zdarza mi się nie pamiętać, ale tym razem przeszłam sama siebie. Obiecałam narzeczonemu, że zaaranżuję fajną kolację dla najbliższych w dniu jego święta. Zdawałam sobie sprawę z tego, że tym razem nawet moja mama mi nie przyjdzie z pomocą – mam zaledwie około 4 godz. na zrobienie kolacji, przyrządzenie deseru i posprzątanie mieszkania, a ja siedzę jeszcze w biurze. Dzisiaj nie nawalę-pomyślałam i zadzwoniłam do Powozowni: http://www.powozownia.pl (za namową koleżanki z pracy). Zamówiłam szaszłyki, spaghetti, sałatkę jarzynową i papryki faszerowane, na deser wzięłam jakieś dwa rodzaje ciasta, a sama podjechałam do sklepu po drodze z pracy i kupiłam dwie butelki wina. Impreza była w 100% udana, a mój Radek szczęśliwy! Z witryny- Powozownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz